Thursday, 12 January 2012

tHe AmazinG of 2 ~ ^_^

haaalllllluuuuuuu~
yesterday kn 12.1.12....
cantik la jugak kn date nye~

errrrrr,sy sudah mempunyai hubungan dgn seseorang selama 2years 2 months!
2 person, 2 years, 2 months~
haahahahahahahaha
xtau la sampai bile kn...
kite merancang,Allah tentukan...

menurut ustaz,klau nk berhubungan dgn seseorang ppan itu,mestilah dgn niat untuk ke alam perkahwinan~
am i right???
insyaAllah la......
sume dlm perancangan kite.

kepade org yg sudah berhubungan dgn iqa yg 2 tahun tu, ni utk awak:
a) hai..........
b) tq sbb masih bersama sy
c) sabar dgn sy
d) terima sy seadanya
e) tabah hadapi segale dugaan bersame ( xtau la dugaan ape) heee
f) sekian,tq..

kepade org yg bername MOHD AMMAR IMRAN B ANUAR~
tq so much3~ =)

amin~ 


“Ya Allah, Tuhan yang Maha Memiliki Rahsia, Tuhan yang Maha memegang kasih sayang seluruh jiwa kami, Tuhan yang Maha Penentu, Tuhan yang Maha Menyatukan jiwa-jiwa kami, ya Allah, aku merupakan hamba yang lemah, hamba yang tidak mampu mengawal diriku daripada fitrah seorang manusia yang memerlukan teman, memerlukan kekasih, memerlukan suami/isteri, memerlukan keluarga.

    Ya Allah aku tidak mampu menahan diriku daripada terjeremus ke dalam kemaksiatan. Ya Allah, jika masanya telah tiba, jika apa yang aku mohon ini merupakan sesuatu yang terbaik disisiMu ya Allah, terbaik buat agamaku ya Allah, terbaik buat diriku, keluarga dan seluruh mukminin dan mukminat ya Allah, maka aku memohon kepadaMu ya Allah agar aku ditemukan dengan jodoh yang terbaik di sisiMu ya Allah. Setiap yang terbaik di sisiMu ya Allah, pasti terbaik buat diriku ya Allah.

Amin~





Tuesday, 10 January 2012

EntRi tenGah mAlam ~

errrrrr, mungkin sepatutnye entri tengah pagi~
 haih~ xtau la nape mate ni xmo lelap...mesti sebab da tdo petang neyh..
sy bersame roomate masih segar bugar wpon esok klas pg dgn mama Y~
hopefully jgnla bgun lambat ye cik iqa...

tibe2 rase penat pk nak hadapi sem ni yg rasenye mcm sssnnnnggggttttt bz!
antara bnde yg akan membuatkan hidup sy bz ialah.....:
jap2 nak list :

a) pemeran anatomi
b) pameran pembangunan lestari
c) pbs ( ke sekolah lagi ~)
d) assigment yg sngt bnyk menggunung 
e) persatuan yg akan berlangsung pada setiap ari rabu smpai kul 5 ptg..haiya~
e) hias kelas utk di bawa ke meeting IPG Lestari

SEE????????
nasib baek x jd ajk subjek or pegang pape jawatan yg penting...fiuh~
tapi kene tolong jugak sbb sy kan rajin+baik hati + lain2 yg baik...haha

sekian~ sile tdo wahai iqa...
bye!!! ;) 

kembali lagi~ ^_^

hai3~
kembali lg ke bloggggggggg!!!

errrrr,saje je try2 nk gedik ade blog..nanti da bosan tinggal la mcm yg dlu..hehe
erm,sbnanye kn xtau la ape yg syiok sngt ade blog ni...tp mungkin la org yg ade blog suke tulis diary... kn??

sy??sy??sy??
adakah suke tulis diary?
oh no......~
diary xpenah ade...tp saje je nk test typing skill...haha

testing2~
name: iqa
age: 21 ok~
ambition: teacher wanna be..
study at: ipg...............( yg nak tau sile tanye) hehe

sy snnnggggttttttt sayang my family~
love them so much3!!!

kepade sesiape yg mahu kenal dgn sy silelah jgn malukan diri ok~

daaaaaa, assalamualaikum~ =)